DOBAR POGLED ŽELI VAM VAŠ LORIST TIM.
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

 
Napredna pretraga

159834 poruka u 7072 tema- 6836 članova - Poslednji član: dzoni 88

Септембар 25, 2018, 02:57:06
Novi SadBeogradNišValjevoPrištinaBanja LukaPodgorica
Stranice: 1 ... 7 8 [9] 10   Idi dole
Štampaj
Autor Tema: Lada Niva  (Pročitano 77099 puta)
Lott
Gost
« Odgovor #120 poslato: Новембар 17, 2013, 04:22:50 »

Niva nije za sirotinju - traži mnogo održavanja da bi bila u tip top stanju, pogotovo ako se vozi po terenu - svaki put posle blata i terena detaljno pranje donjeg postroja (ili zalivanje u hidroizolacioni materijal odmah po kupovini), menjanje ulja na 5.000km, redovna kontrola trapa da stvari ne izmaknu kontroli i slično.

Jes da je džaba, al' ovde važi ona: ko ne plati na mostu, plati na ćupriji. U principu izvanredno vozilo za lov, ko planira da ne pređe više od 50.000km po terenu. Vožnja na duže relacije je neudobna po standardima 21. veka.

Prosečna Tojota, Nisan, Micubiši i slično koštaju tri-četiri puta više ali prelaze pet puta više (jedan Hilux u ful 4x4 izvedbi će da sa'rani pet Niva u eksploataciji, garant).

O udobnosti ne treba trošiti reči.

P.S.
Razmišljajte o Dacia Dusteru 1.5dci 4x4 - malo para a neverovatno mnogo muzike i terenskih mogućnosti Wink
Sačuvana
dejanlovac
Senior
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 251


E-mail
« Odgovor #121 poslato: Новембар 17, 2013, 06:44:50 »

Lada Niva je jedan obicni komercijalni krš.Radim u JP Srbija Sume,imamo 17 nivi i mogu reci da su to sve sama groblja,,stara niva godinu dana vec zardjala na dosta mesta,,,,motori losi,hladnjaci i propeleri mali,menjaci nevaljaju,,,samonoseca karoserija(nema sasiju),,prednje vesanje nezavisno(nije kruta osovina),,,stalni pogon na sva cetiri tocka sto je jedan razlog sto trosi gorivo kao luda,,,kuva vrlo brzo po ovim nasim homoljskim planinama i sumama(KUČEVO),,,da nepricam o trapovima i ostalim za***ancijama,lamela,druk lezaj,vodena pumpa,termostat,,,
za nepunu godinu za nivine delove firma je dala 10 miliona dinara,to je deset novih lada u delovima pa vi onda vidite kako se "malo" kvare.
Idem na dzipijade i osim u karavanskoj turist voznji lade nive nema u nijednoj vise disciplini,,,,nemogu da prodju ni kvalifikacioni krug,polome se,soft i hard klasa su misaone imenice za nivu.
Pravi terenci za koje mozete sa sigurnoscu reci da imate masinu za teren i sumu su JEEP WRANGLER   i   NISSAN PATROL GR (kratki),,,to su najbojli serijski terenci.
Savet: nemojte se zanositi tom sklopocijom
Sačuvana
nebojsa1
Početnik
*
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 27


Hrana na usta ulazi...


E-mail
« Odgovor #122 poslato: Новембар 17, 2013, 06:59:06 »

Moze biti da ste u pravu, al' ne mora da znaci?!
Nista protiv nebih imao da sednem u neku od ovih...


Sačuvana

Ko jede ne boji se gladi...
nebojsa1
Početnik
*
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 27


Hrana na usta ulazi...


E-mail
« Odgovor #123 poslato: Новембар 17, 2013, 07:00:33 »

Na kraju, ne znam kako bi ovom Gospodinu objasnio da to, u sta i on po nekada sedne, nista ne valja?!
Sačuvana

Ko jede ne boji se gladi...
MikaHunter
Lovac veteran
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 2619


I don't regard nature as a spectator sport.


E-mail
« Odgovor #124 poslato: Новембар 17, 2013, 07:13:51 »

da,da Putinova je ko ove kod nas,to je samo spolja.....mislim glupo je komentarisati pogotovo što ovde ima lovaca koji ih imaju i verovatno dugo voze.
Sačuvana

No matter what happens, whether you succeed or not, if you stand up and do it right and pay attention, hunting will always give you what you need. It may not be what you were looking for, but it will absolutely be important enough to justify whatever you      -- Jacob Bowers
miki
Iskusan lovac
***
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 206


« Odgovor #125 poslato: Новембар 17, 2013, 09:22:26 »

Lada Niva je jedan obicni komercijalni krš.Radim u JP Srbija Sume,imamo 17 nivi i mogu reci da su to sve sama groblja,,stara niva godinu dana vec zardjala na dosta mesta,,,,motori losi,hladnjaci i propeleri mali,menjaci nevaljaju,,,samonoseca karoserija(nema sasiju),,prednje vesanje nezavisno(nije kruta osovina),,,stalni pogon na sva cetiri tocka sto je jedan razlog sto trosi gorivo kao luda,,,kuva vrlo brzo po ovim nasim homoljskim planinama i sumama(KUČEVO),,,da nepricam o trapovima i ostalim za***ancijama,lamela,druk lezaj,vodena pumpa,termostat,,,
za nepunu godinu za nivine delove firma je dala 10 miliona dinara,to je deset novih lada u delovima pa vi onda vidite kako se "malo" kvare.
Idem na dzipijade i osim u karavanskoj turist voznji lade nive nema u nijednoj vise disciplini,,,,nemogu da prodju ni kvalifikacioni krug,polome se,soft i hard klasa su misaone imenice za nivu.
Pravi terenci za koje mozete sa sigurnoscu reci da imate masinu za teren i sumu su JEEP WRANGLER   i   NISSAN PATROL GR (kratki),,,to su najbojli serijski terenci.
Savet: nemojte se zanositi tom sklopocijom
Da,da,kolega.Sve te nabrojane "šklopocije" i serijski terenci će se raspadati za godinu dana,dokle god ih voze "sjaši Kurta,a uzjaši Murta" a kupuju se i održavaju iz državnih jasala. Nikada nisam čuo za slučaj da je neka PRIVATNA Niva legla za godinu dana. A za tih 10 miliončića ti vjerujem,budžet je čudo neviđeno  beach
Sačuvana
Lott
Gost
« Odgovor #126 poslato: Новембар 17, 2013, 10:48:18 »

Sedišta (prednja) katastrofa!!! - posle par hiljada kilometara na terenu se raspadaju - još treba da sednem u jednu Nivu kojoj suvozačevo sedište funkcioniše 100% - nekada je veća muka i fizički napor voziti se u Nivi po lovištu, nego pronaći divljač za odstrel  lol

Ne znam za ovu Putinovu, al' ove naše  :Smiley ... Niva za zapadno tržište i Niva za ovo naše "povlašćeno", su dve različite stvari.

Inače, retko ko danas po ovoj globalnoj krizi može da priušti jedno vozilo za kuću i jedno za lov. Niva (uz propisno i SKUPO održavanje) je pristojna za lov i katastrofalna za sve ostale namene! Da li bi neko pri zdravoj pameti spakovao ženicu i dečicu pa u sred leta krenuo za, recimo Grčku, u Nivi?  lol

Ako oćemo novo (pitanje je koliko domaćih lovaca kupuje novo), i dalje mi je Dacia Duster najbliža nekoj sredini (i za lov i za porodicu). Za 15.000€ za 4x4 i dizel verziju, dobija se pristojan porodičan i pristojan off-road SUV. Svetski hit trenutno, prodaje se kao alva. Potrebno je najmanje duplo za SUV ove klase i opreme kod renomiranijih brendova.
Sačuvana
MikaHunter
Lovac veteran
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 2619


I don't regard nature as a spectator sport.


E-mail
« Odgovor #127 poslato: Новембар 18, 2013, 07:43:47 »

kada bih birao uvek bi više pristao na nivu nego na nazovi off road pristojan SUV dačija
Sačuvana

No matter what happens, whether you succeed or not, if you stand up and do it right and pay attention, hunting will always give you what you need. It may not be what you were looking for, but it will absolutely be important enough to justify whatever you      -- Jacob Bowers
goranv
Lovac veteran
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 2136

Najbolji na forumu Lorist u 2015 godini


E-mail
« Odgovor #128 poslato: Новембар 18, 2013, 10:38:45 »

Ja neznam ko kaze da je dacija duster 4x4 terensko vozilo,isto kao kada bi neko rekao da je Renault senik 4x4,hyndai santa fe terenci,to su vozila koja sluze da neko ode na skijanje;kod prijatelja na selo.Zna se bre ljudi sta je terenac,sasija diferencijali,reduktor,blokade diferencijala i motorchina,a lda niva nuzno zlo
Sačuvana

denirk13
Global Moderator
Senior
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 290



E-mail
« Odgovor #129 poslato: Новембар 19, 2013, 01:39:54 »

U konteksu prethodnih diskusija u ovoj temi, da se nadovezem kratko, ogledom da i sam i ja vlasnik jedne "Nive".

Ladu imam nekoliko godina, uzeo sam je od rodzaka koji je uistinu dobro cuvao i odrzavao. Imam ugradzeni atestirani plinski uredzaj, potrosnja se krece oko 12-13-14 l. u zavisnosti upotrebe reduktora (100%) u toku voznje. Uporedzeno dozde oko pola ili mozda 40% jeftinije nego upotrebom goriva (benzin bmb 98), sto je zaista solidna usteda i olaksanje troskova.
Sto se odrzavanja tice, ogledom da sam dugo godina vozio zastavu paralelno sa Suzuki Swiftom, nisam osetio neki "sok" i "fobiju" ili zacestelost posete automehanicarskih radnji. Sve u granici optimalnog, mozda i zbog fakta da je i otac vozi, a on je daleko pedantniji i primerniji od mene. Dakle, ono sto se mora posle odredzene kilometraze ili vremenskog perioda koriscenja promeniti, promenim, konstantno proveravam stanje baterije(akumulatora), kolicinu ulja , glicerina, vode, stanje tockova, obavezno posle terenskog izlaska operem detaljno auto(pogotovo donji deo karoserije, oko tockova, amortizera, osovine, zglobova...), otrpilike ono sto bi svaki vozac kod bilo kog auto trebao raditi.
Nista vise ili strasnije, nista manje ili lakse  - skoro ista procedura ili metod odrzavanja kao i kod tri prethodna automobila koje sam imao i ovaj koji sad imam sa Ladom - Suzuki Swift.
Dali je Lada Niva krs, ruska zelezarija, parodija od auta koju treba izbegavati ? Dali je Niva neprakticna, nestabilna, nekvalitetne izrade, gabaritna, kruta i neergonomicna, teska za voznju i odrzavanje, nepouzdani "tenk" sa velikom potrosnjom ? Dali se uopste isplati imati je t.e. biti vlasnik jedne "ikone" SSSR -a ?
Mozda bi neko odgovorio potvrdno na sve gore nabrojano, ja cu reci da se mozda cak i sam, ponosni vlasnik Nive, slazem sa nekim od nabrojanih karakteristika. Jeste, Niva je kruta ali nije krs.Jeste, gabaritna je - ali je prakticne konstrukcije.Jeste - nije ergonomicna i estetski eksterijerno i enterijerno izvajana ko Tojota Hilux-a , Kia Sportage-a, Dacia Duster -a, Hyndai Santa Fe-a ili Skoda Jeti-a - ali zato ide i prolazi skoro svugde. Ide bez uzdrzavanja, bez preteranog obracanje paznje  na svaki kamencic na putu, na svaki veci blatnjak ili rupu, na grancicu drveta ili trnje, trske,nesto sto bi moglo ogrebati,oprljati, umrljati ili unakaziti boju i sasiju jednog 20.000 eura i vise placenog terenca. Koliko se neko pravio hrabar ili sirokogrudan, ne verujem da ce vise hiljadnu novinu tako lako pustiti na isti "megdan".Licno poznajem kolege koji imaju skupe terence, a poslednjih par kilometara pre ulazka u loviste (onamo gde asfalt prestaje a pocinje makadam ili sumski put), prolazu pesice- a znate vec zasto.
Dakle, uzeci u predvid finansiske nemogucnosti ili mogucnosti jedne "proleterske" klase na ovim podrucjima Balkana, uzeci u predvid objektivne potrebe jednog prosecnog Balkanskog lovca - broj izlaska na terenu, rastojanje koje se prodze, izgled i konfiguracija terena, izgled i situacija sa lokalnom i globalnom putnickom infrastrukturom, moje mislenje je da Lada Niva zasluzuje sansu biti karakterizovana kako jedno solidno i prakticno, dostupno lovacko -terensko vozilo. Bar je meni takva, koristim je na svakom terenu i u svakom izlasku u lov, koristim je i za prikolicu u poljoprivrednim aktivnostima, koristim je i kao familijarni auto u vikend - planinskim turama. Priznajem da je ne koristim u gradskoj voznji (vozim Suzuki-ja), zato sto mislim da je tu njen glavni nedostatak - brzina, pokretljivost, upravljanje...Ipak, kako joj i samo ime kaze, njen glavni adut je niva, polje , tezak i neurbanizirani teren, njene performanse i izrada su strogo namenski, Rusi uvek imaju striktnu metodologiju i standarde. Ne stede na materijal, izradzuju po potrebi. Kad bi potrazili i urbanu opciju u jednu izvedbu, svakako je ne bi dobili - preporucili bi vam dva auta. I to je to.
Imao sam priliku voziti Tojotu i Landrovera. Koja je samo to razlika od Nive. Bez razlike, uvek sam stizao na krajnju destinaciju.
Imao sam priliku loviti sa Berretom i Benellijem. Koja je samo to razlika od Zastave i IZ -a. Bez razlike, podjednako sam imao uspeh u lovu.
Nemam priliku i mogucnost da stalno vozim Tojotu. Ali uspeo sam stvoriti mogucnost da vozim Nivu. Meni u potpunosti zadovoljava sve potrebe, osim nametnutog osecaja dodatnog komfora i velicine, t.e. pripadnosti neke klase ili elitizma. Mislim da bi cak i u finanski stabilnijoj situaciji, novac prenamenio u druge svrhe i opet uzeo jeftiniju "Ladu" za teren. Za gradsku voznju i autoput je druga prica.



Ziveli !
Dobar pogled!
 
Sačuvana

Pogledaj duboko u prirodu i onda ces sve bolje razumeti
Albert Einstein
goranv
Lovac veteran
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 2136

Najbolji na forumu Lorist u 2015 godini


E-mail
« Odgovor #130 poslato: Новембар 19, 2013, 02:15:34 »

Pozdrav za Dejana,pre bih uzeo bretonca,salim se,ako bih hteo ruskog terenca UAZ je prava stvar dobri sklopovi motor od 2400 cm jedino sto je potrosnja oko 2o lit plina a jace nema,pa kad mu stavis cekrk na kardanski pogon,tvrd krov,ali kad podjes negde dalje moras dan pre da podjes.
Sačuvana

denirk13
Global Moderator
Senior
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 290



E-mail
« Odgovor #131 poslato: Новембар 19, 2013, 02:38:16 »

Pozdrav za Dejana,pre bih uzeo bretonca,salim se,ako bih hteo ruskog terenca UAZ je prava stvar dobri sklopovi motor od 2400 cm jedino sto je potrosnja oko 2o lit plina a jace nema,pa kad mu stavis cekrk na kardanski pogon,tvrd krov,ali kad podjes negde dalje moras dan pre da podjes.

Kad bi zaista imao potrebe (teski planinski osojnicavi, neprokoceni  blatnjavi sumski putevi) , uzeo bi UAZ -a bez dvojbe. Onamo gde UAZ ne prolazi ne verujem da ce drugi terenac proci, to tvrde i mnogi drugi.Ali za sada, Lada mi pruza 100% transportnih usluga do i unutar lovista. Tako da mislim da cu je voziti jos neko vreme, ukoliko ne promenim lovni revir i prioritet (mozda se prebacim na krupnu divljac,nikad se nezna  hi)

Dobar pogled! 
Sačuvana

Pogledaj duboko u prirodu i onda ces sve bolje razumeti
Albert Einstein
Max011
Lovac veteran
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1378


To sam ja samo me zeza komp...


« Odgovor #132 poslato: Март 07, 2014, 03:32:09 »

Da li je odmena Nivi stigla na tržište?  http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2014&mm=03&nav_id=818836
Sačuvana

Teško je prvih 100 godina...
steel
Lovac veteran
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 1036


s.rodic@hotmail.com
« Odgovor #133 poslato: Мај 05, 2014, 06:46:30 »

Sta reci !!! Sem "NArode skupljajte pare" stze nova Lajka  Wink
http://www.kurir-info.rs/lada-iks-rej-koncept-nema-zezanja-sa-rusima-clanak-1350987
Sačuvana

Vuk ne vije što je mesa gladan, nego vije da družinu svije!
HuntingFan
Početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 26


« Odgovor #134 poslato: Јун 14, 2014, 07:45:14 »

Lada kada uporedimo cenu kvalitet,za naše uslove je odlična,još ko je voljan da uloži hiljadu-dve možda i tri,iha može da se vozi sa njom gde oće,ali za porodicu,ili za mlađe lovce ae ti đevojku izvedi Ladom,oćeš malo sutra.Zato mi je nekako ljepši JEEP WRANGLER,cena 35.000 novi sa najjačom opremom sada može se naći fin polovan za oko 7.000 USD.
Sačuvana
Stranice: 1 ... 7 8 [9] 10   Idi gore
Štampaj
Prebaci se na: