DOBAR POGLED ŽELI VAM VAŠ LORIST TIM.
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije

 
Napredna pretraga

136986 poruka u 5775 tema- 5733 članova - Poslednji član: ivicans

Септембар 03, 2014, 06:34:34
Novi SadBeogradNišValjevoPrištinaBanja LukaPodgorica
Stranice: [1]   Idi dole
Štampaj
Autor Tema: Suzuki Vitara  (Pročitano 7300 puta)
twingi
Junior
**
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 68



E-mail
« poslato: Јануар 21, 2010, 09:12:00 »

Pozdrav!

Prije nekoliko dana kupim Vitaru, 91 godina, 1,6, JLX, 59 kw. Sve bilo fino, bajno, probao je prije kupovine, funkcionisala besprijekorno. Pogoni radili bez greske, brza, spora, sve...
Dodjem kuci, hajd da je probam malo na domacem terenu! Krenem sumskim putevima, sa nekoliko ekstremnih dionica prodjem kao od sale, ne mos je zaglavit! Izadjem na asfaltni put pokriven sa oko 10 cm snijega, reko da ja nju redukujem u 4wd, da se ne bih zabio negdje (gume nisu bas najbolje). Kad ono na oko 50 kmh cudan zvuk iz getribe i redukcija iskoci! Stanem nista mi nije jasno. Ponovo redukujem na 4 wd, i ponovo na otprilike isto brzini ispade iz redukcije! Sav se oznojim, reko ode sve u PM! Stanem, nazovem jednog mjstora, opisem mu problem, kaze on SINHRON si ostetio u mjenjacu, napadne me sto sam vozio po asfaltu 4wd, ja kazem snijeg bio, on meni ne seri, znam te!
Ne da mi djavo mira ja ponovo upalim i u sumu. Vozio normalno, na nekim dionicama gdje je bilo potrebe upalim 4WD, radi cupa kao luda, probam na jednom mjestu i sporu redukciju, ma cupa, nigdje ne iskace, sve kako treba. Mislim ako je nesto razvaljeno onda bi trebala stalno da iskace...
Vratim se na asfalt ponovo, samo da probam jos jednom i ponovo na oko 50 kmh iskoci i vise se nisam zezao. Palim je sad samo kad treba da se cupam i radi kao sat. Napominjem da nemam nekog iskustva sa terencima, samo na poslu ponekad vozim Nissan, ako sam nesto razvalio vjerovatno je ovo cijena neiskustva.

PITANJE:

Zasto se ovo desava i da li je sinhron ostecen, kao sto mi majstor rece ili je nesto drugo?

Hvala!


Prijavi post
Sačuvana
MikaHunter
Lovac veteran
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 2257


LU,,Varovnice,,

sgrstruja@live.com zivanovicmiodrag@rocketmail.com
WWW E-mail
« Odgovor #1 poslato: Јануар 21, 2010, 09:31:26 »

Imas dobar forum za off-road i terence www.srbija4x4.com ili pozovi Bataka iz Knjazevca on je tata za terence 063/777-3-806 on meni servisira patrola,moze sigurno da ti pomogne.
Pogon na sav cetiri tocka je samo za terensku voznju,ne po putu.Nebi trebalo voziti brze od 40kmh ja sam imao slican problem na patrolu.Pozovi Bataka

Pozdrav.
Sačuvana

siladji
Lovac veteran
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 644



E-mail
« Odgovor #2 poslato: Јануар 21, 2010, 09:32:53 »

Nerazumem se bas najbolje u te stvari ali mozda...imas posebno 4wd i posebno reduktor odnosno blokadu..e sad pod blokadom smes samo da ides pravo,mozda ti izbaci bas zbog toga sto na asfaltu vrtis volan pa menjas pravac pa sam od sebe izbaci,a kad si na terenu ides samo pravo...mozda kazem... hi
Sačuvana

Lukavi ljudi nauku preziru,
Obicni joj se dive,
Pametni je koriste...
slavisa1205
Senior
****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 427



E-mail
« Odgovor #3 poslato: Јануар 22, 2010, 09:15:51 »

Sa upaljenim 4wd vozio sam subaru libero 90km/h po suvom asfaltu bez ikakvih problema i posledica. Najvjerovatnije da tu nesto ne radi kako treba ili je subaru odradio posao malo bolje od konkurencije.
Sačuvana
One Shoot
Senior
****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 320


vukiking@hotmail.com
E-mail
« Odgovor #4 poslato: Јануар 22, 2010, 10:32:15 »

Pazi ovako!Kod mog 4runnera Toyote si mogao da vozis redukovano u 4 brzohodne ili 4wd samo do 80 km/h..ja sam vozio i do 120km/h ionda pocinje da bruji sve-zbog prednjeg kardana..jel ti kad redukujes 4wd ti pokreces i prednji kardan, a dok je 2wd onda ti radi samo zadnji..jel imas ti na prednjim tockovima onaj krug sto se okrece za prednji kardana tu imas ono lock i free valjda?pogledaj to ako imas, ako ne onda je ono sto sam ti napisao gore..Svaki dzip zavisi od proizvodjaca ima svoje mogucnosti koliko moze da se krece kad je upaljen 4wd kod nekog je manja brzina kod nekog veca, sve zavisi od kubikaze i konjskih snaga..pozdrav
Sačuvana
Nforce
Lovac veteran
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 1341


LD "Stara Pazova"


WWW E-mail
« Odgovor #5 poslato: Јануар 22, 2010, 10:55:13 »

meni to lici na neki vid zastite prenosa od ostecenja prilikom velike brzine okretanja!
Sačuvana


dejanlovac
Iskusan lovac
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 210


E-mail
« Odgovor #6 poslato: Јануар 22, 2010, 09:47:39 »

Pozdrav!

Prije nekoliko dana kupim Vitaru, 91 godina, 1,6, JLX, 59 kw. Sve bilo fino, bajno, probao je prije kupovine, funkcionisala besprijekorno. Pogoni radili bez greske, brza, spora, sve...
Dodjem kuci, hajd da je probam malo na domacem terenu! Krenem sumskim putevima, sa nekoliko ekstremnih dionica prodjem kao od sale, ne mos je zaglavit! Izadjem na asfaltni put pokriven sa oko 10 cm snijega, reko da ja nju redukujem u 4wd, da se ne bih zabio negdje (gume nisu bas najbolje). Kad ono na oko 50 kmh cudan zvuk iz getribe i redukcija iskoci! Stanem nista mi nije jasno. Ponovo redukujem na 4 wd, i ponovo na otprilike isto brzini ispade iz redukcije! Sav se oznojim, reko ode sve u PM! Stanem, nazovem jednog mjstora, opisem mu problem, kaze on SINHRON si ostetio u mjenjacu, napadne me sto sam vozio po asfaltu 4wd, ja kazem snijeg bio, on meni ne seri, znam te!
Ne da mi djavo mira ja ponovo upalim i u sumu. Vozio normalno, na nekim dionicama gdje je bilo potrebe upalim 4WD, radi cupa kao luda, probam na jednom mjestu i sporu redukciju, ma cupa, nigdje ne iskace, sve kako treba. Mislim ako je nesto razvaljeno onda bi trebala stalno da iskace...
Vratim se na asfalt ponovo, samo da probam jos jednom i ponovo na oko 50 kmh iskoci i vise se nisam zezao. Palim je sad samo kad treba da se cupam i radi kao sat. Napominjem da nemam nekog iskustva sa terencima, samo na poslu ponekad vozim Nissan, ako sam nesto razvalio vjerovatno je ovo cijena neiskustva.

PITANJE:

Zasto se ovo desava i da li je sinhron ostecen, kao sto mi majstor rece ili je nesto drugo?

Hvala!


Prijavi post




Ja imam istu vitaru kao tvoja samo sto je moja .90 godiste,vozim je i vozio sam preko 120 km/h sa 4wd po asfaltu,nema nikakvih problema,tebi se pojelo nesto u menjacu,neznam sigurno jel sinhron ili ti MOZDA nesto stvara vece neke vibracije koje ti prouzrokuju ispadanje reduktora,,,,vitara nema blokadu diferencijala,kod nje ne mogu svi tockovi u isto vreme ravnomerno da vuku pa da moras samo pravo da drzis ajnslag.Ako ti nije preko potrebno 4wd po putu nemoj nista ni da diras,sve to kosta.Vozim je vec dugo a ujedno sam i mehanicar pa ti kazem.
Sačuvana
twingi
Junior
**
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 68



E-mail
« Odgovor #7 poslato: Јануар 23, 2010, 08:34:41 »

Hvala na odgovorima!
Ja je evo vec tri dana testiram na off road terenima i radi bez problema. Redukujem gdje treba i sasvim dobro radi. Redukciju koristim do treceg stepena prenosa po savjetu jednog mehanicara i nemam nikakvih problema. Da li je u pitanju kvar ili sto kolega rece zastita od kvara ja ne znam, ali ako ostane ovako ja sam prezadovoljan. Uglavnom, auto je maksimalno "utegnuto", nigdje nista ne tuce, nista ne melje u mjenjacu kad je ukljuceno 4wd ili spora redukcija. Vidjecemo dalje...

Pozdrav!
Sačuvana
Nforce
Lovac veteran
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 1341


LD "Stara Pazova"


WWW E-mail
« Odgovor #8 poslato: Јануар 24, 2010, 12:47:35 »

Da se slatko navozas i puno free trouble kilometara!  good
Sačuvana


twingi
Junior
**
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 68



E-mail
« Odgovor #9 poslato: Јануар 24, 2010, 07:40:02 »

Da se slatko navozas i puno free trouble kilometara!  good

Hvala kolezi! biggrin
Sačuvana
3006spring
Početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 9


E-mail
« Odgovor #10 poslato: Фебруар 23, 2010, 08:26:21 »

Pozdrav, dali na prednjim točkovima imaš ručne (ono što te pitao kolega "lock" i "free" položaj) kopče, ili automatske kopče za ukopčavanje prednjeg mosta? Ako su ručne, poželjno je da ih jednom godišnje otvoriš i podmažeš, pre zime, da bi lakše radile a i da ne puštaju vodu unutra kada upadneš u duboku baru... Imao sam Vitaru 10 godina i prezadovoljan sam bio sa njom. Inače ne smeta joj da je celo vreme voziš 4x4 ali manje troši kada radi samo zadnji most koji je osnovni pogon. Moja preporuka je da kada imaš vodu ili sneg na kolovozu obavezno ukopčaš i prednji most, jer njena koncepcija sa motorom napred a pogonom na zadnje točkove može da dovede do klizanja ako je po mokrom kolovozu voziš malo oštrije u režimu 4x2. Imam za nju service manual u pdf, pa ako sam radiš nešto oko nje i interesuje te mogu da ti pošaljem narezan na CD.

Pravilo Foruma je da se predstavite u predvidjenoj temi!
Sačuvana
twingi
Junior
**
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 68



E-mail
« Odgovor #11 poslato: Март 18, 2010, 05:03:28 »

Pozdrav, dali na prednjim točkovima imaš ručne (ono što te pitao kolega "lock" i "free" položaj) kopče, ili automatske kopče za ukopčavanje prednjeg mosta? Ako su ručne, poželjno je da ih jednom godišnje otvoriš i podmažeš, pre zime, da bi lakše radile a i da ne puštaju vodu unutra kada upadneš u duboku baru... Imao sam Vitaru 10 godina i prezadovoljan sam bio sa njom. Inače ne smeta joj da je celo vreme voziš 4x4 ali manje troši kada radi samo zadnji most koji je osnovni pogon. Moja preporuka je da kada imaš vodu ili sneg na kolovozu obavezno ukopčaš i prednji most, jer njena koncepcija sa motorom napred a pogonom na zadnje točkove može da dovede do klizanja ako je po mokrom kolovozu voziš malo oštrije u režimu 4x2. Imam za nju service manual u pdf, pa ako sam radiš nešto oko nje i interesuje te mogu da ti pošaljem narezan na CD.

Pravilo Foruma je da se predstavite u predvidjenoj temi!

Rijesio sam problem, prednje gume su mi bile vece od zadnjih i zato je iskaklo, sad je ok, kupio sam iste sve cetiri. I ja imam taj manual, Haynes ili tako nekako, dobar je, al na engleskom, nisam bas expert... Hvala u svakom slucaju!
Sačuvana
shaga
Lovac veteran
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 1162


Wild Boar


WWW E-mail
« Odgovor #12 poslato: Април 01, 2010, 09:23:01 »

Dali neko od vas zna nekoga da prodava vitaru na CG tablice
Sačuvana

A u ruke Mandusica Vuka bice svaka puska ubojita
http://www.youtube.com/watch?v=Qpi-3qM6rj4
steel
Lovac veteran
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 955


s.rodic@hotmail.com
« Odgovor #13 poslato: Фебруар 23, 2011, 08:47:54 »

Narode
Planiram da kupim Grand Vitaru ,
pa me interesuje jel sklona kvarovima i jeli puno skupa za održavanje u odnosu na putnički automobil nekog srednjeg ranga npr. reno, pežo, Astra  itd.
Takodje me interesuje dal je udobna za vožnju po asfaltu ili je samo za off road, odnosno dali može da služi i kao porodični auto
Pozz hi
Sačuvana

Vuk ne vije što je mesa gladan, nego vije da družinu svije!
Stranice: [1]   Idi gore
Štampaj
Prebaci se na: